هدایت گستر

ساخت وبلاگ

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از لامپ های هالوژن، کاهش مصرف برق است. یکی از مسائلی که همیشه سبب ناراحتی سرپرستان خانواده است، مبلغ قبوض برق است. در گذشته به دلیل وجود لامپ های پر مصرف، افراد مجبور به پرداخت هزینه های بسیار زیادی جهت پرداخت قبوض برق بودند. اما خوشبختانه امروزه افراد می توانند با استفاده از لامپ های هالوژن مصرف برق خود را تا چندین برابر کاهش و روشنایی محیط خود را افزایش دهند. یکی دیگر از مزایای استفاده از لامپ های هالوژن، مورد استفاده بودن در تمامی مکان ها و نصب آسان به وسیله سوکت است.

از مهم ترین مزیت هایی که می توانیم برای انواع لامپ هالوژن بیان کنیم، کوچک و سبک بودن این مدل از لامپ ها است. در واقع کوچک بودن و وزن کم این هالوژن ها، باعث می شود که انعطاف آن ها در استفاده برای انواع محیط بسیار بالا باشد. مزیت دوم، طول عمر بالای این مدل لامپ ها نسبت به لامپ های رشته ای است. در واقع این لامپ ها بر خلاف جثه کوچکی که دارند، بسیار مقاوم تر از انواع لامپ های رشته ای خواهند بود. 

مزیت سوم، مصرف برق بسیار پایینی است که برای این مدل لامپ ها تعریف می شود. لامپ های هالوژنی، به ویژه لامپ هالوژنی سقفی، مصرف برق بسیار کمی دارند و این اتفاق در حالتی رخ می دهد که این لامپ ها از نوردهی بسیار بالایی برخوردار هستند. در واقع، لامپ هالوژن سقفی از جمله لامپ هایی است که کیفیت نوردهی خوبی بر خلاف انتظار دارد و اصلاً به همین دلیل است که به شدت مورد توجه قرار گرفته است. 

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ هالوژن, قیمت هالوژن سقفی, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 74 تاريخ : يکشنبه 31 ارديبهشت 1402 ساعت: 16:19

دیود های اس ام دی نور دهنده که درون لامپ های حبابی کم مصرف قرار دارند، دارای انواع متفاوتی هستند. لامپ های اس ام دی دارای سایز های مختلفی هستند که هر چقدر سایز آن ها بزرگتر باشد، نور لامپ نیز بیشتر می شود. به همین دلیل، یکی از عوامل موثر بر روی قیمت لامپ های اس ام دی اندازه دیود های نور دهنده است.

یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت لامپ اس ام دی تاثیر بسزایی دارد، شار نوری است. طبیعتا هر چقدر که شار نوری لامپ های اس ام دی کمتر باشد، توان مصرفی و نور آن افزایش و در نتیجه قیمت لامپ گران تر خواهد شد. همانطور که دربخش های قبل به آن اشاره شد، لامپ های اس ام دی از مزایای فراوانی برخوردار هستند. پیشنهاد می شود برای استعلام قیمت لامپ اس ام دی به فروشگاه یا وبسایت های معتبر مراجعه نمایید.

SMD را می توانیم مخفف عبارت لاتین Surface Mount Devices معرفی کنیم که این عبارت به معنای “قطعات نصب سطحی” هستند؛ البته قطعاتی که از تکنولوژی SMT نیز برخوردار هستند. تکنولوژی ساخت تراشه های SMD، یک تکنولوژی بود که توسط دانشمندان بر روی لامپ های ال ای دی، پیاده سازی شد و زمینه را برای تولید لامپ های بسیار کارآمدتر، با تنوع رنگ بیشتر، وضوح بالاتر، حجم بسیار کمتر و زاویه دید گسترده تر فراهم نمود. 

اما مهم ترین ویژگی که در این لامپ ها لحاظ شده بود، موضوع صرفه جویی در مصرف انرژی بود. در واقع این لامپ ها از آن دسته لامپ هایی هستند که شما می توانید به عنوان یک لامپ مقرون به صرفه از آن ها استفاده نمایید. نام گذاری چیپ های اس ام دی معمولاً به صورت اعداد دو رقمی انجام می شود که این اعداد، نشان دهنده سایز چیپ ال ای دی هستند. نام هایی مانند 2835, 3528, 3020, 3030, 3535, 3014, 4014, 5050, 5060, 5730، از رایج ترین نام هایی هستند که برای نام این لامپ ها انتخاب می شوند.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ اس ام دی, هدایت گستر, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 70 تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1402 ساعت: 20:56

نه تنها خرید عمده لامپ، بلکه خرید هر محصولی به صورت عمده می تواند مزیت ها و ویژگی های خاص خودش را داشته باشد. اکثر مجموعه ها و مغازه های عرضه کننده انواع لامپ، خرید خود را به صورت عمده انجام می دهند. البته بهتر است بگوییم که این مجموعه های فروش مجبورند که خرید لامپ عمده را انجام دهند تا بتوانند نیاز بازار را تامین نمایند.

جالب است بدانید که خرید عمده لامپ می تواند از جاهای مختلفی انجام شود. مثلاً یکی از رایج ترین مکان هایی که خرید لامپ عمده از آن جا به مقدار بسیار زیادی انجام می شود، کارخانه های تولید لامپ است. خیلی از مغازه دارها و مجموعه های فروش لامپ، ترجیح می دهند تا خرید خود را مستقیماً از خود کارخانه ها انجام دهند. در واقع تنها تحت این شرایط است که این مجموعه ها قادر خواهند بود که فروش استانداردتر با سود بهتر و بیشتری داشته باشند. در ادامه قصد داریم تا درباره خرید عمده انواع لامپ و مزیت های و ابعاد مختلف دیگر آن برایتان صحبت کنیم. از این رو پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی با این موارد، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مزایای خرید عمده لامپ
همان طور که در ابتدای محتوا نیز به آن اشاره کردیم، مزایای خرید عمده لامپ در حد خودش می تواند بسیار زیاد باشد. در واقع وقتی شما خرید عمده را مستقیماً از خود کارخانه ها و مجموعه تولید کننده انجام دهید، این شرایط را برای خودتان فراهم کرده اید که حاشیه سودی خودتان را بر روی محصول مورد نظر، بیشتر نمایید چرا که خرید مستقیم از کارخانه، باعث می شود که واسطه های فروش در این میان کمتر و کمتر شوند و در نتیجه این کمتر شدن واسطه ها، هزینه خرید اولیه پایین تر شده و سود نهایی بالاتر خواهد رفت. 

علاوه بر این ماجرای سود بیشتر در خرید عمده انواع لامپ، همچنین باعث می شود تا شما هزینه های کمتری را بابت جابجایی های مختلف این محصول انجام دهید. کما اینکه جدای بحث هزینه های مربوط به جابجایی، بر اثر جابجایی های زیاد، امکان شکسته شدن و یا آسیب دیدن محصول نیز وجود دارد. بنابراین وقتی شما لامپ را به صورت عمده خریداری می کنید، یک بار کار جابجایی آن را انجام می دهید و در طی این مسیر، یک بار هزینه می کنید و یک بار هم محصول را جابجا می کنید و نهایتاً ریسک و احتمال بروز انواع ضرر و زیان مالی را تا حد قابل توجهی کاهش خواهید داد. 

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : فروش انواع لامپ, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 80 تاريخ : پنجشنبه 28 ارديبهشت 1402 ساعت: 21:05

مهم ترین عاملی که می تواند تحت شرایط خرید عمده لامپ، متغیر ماجرا باشد، قیمت عمده لامپ است. خیلی بدیهی خواهد بود وقتی که شما خرید لامپ را به صورت عمده انجام می دهید، قیمت تمام شده و نهایی برای شما کمتر حساب شود. در واقع شما وقتی لامپ را از نمایندگی های مجاز و یا خود تولید کننده و کارخانه خریداری می کنید، بدون استثنا، قیمت خیلی کمتری را بابت خرید لامپ پرداخت خواهید. دلیل این کاهش قیمت تا حدودی در پاراگراف قبلی نیز ذکر شده است. 

خیلی ساده است. وقتی شما از واسطه ها و ویزیتورهای مختلف، خرید لامپ را انجام دهید، مطمعناً تا این محصول به دست شما برسد، چندین بار دست چند نفر به عنوان واسطه جابجا شده است. اما وقتی شما خرید عمده را مستقیما از تولید کننده انجام دهید، به تبع، تعداد واسطه ها کمتر و کمتر شده و در نهایت قیمت تمام شده خرید عمده لامپ برای شما کمتر از حد معمول خواهد بود و این کاهش قیمت به دلیل کمتر شدن دست واسطه ها و حاشیه سود دخیل در خرید و فروش لامپ است.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : فروش انواع لامپ, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 169 تاريخ : دوشنبه 25 ارديبهشت 1402 ساعت: 21:19

امروزه با ورود چراغ های جدید کم مصرف به بازار، افراد بسیار زیادی به دنبال راه های استعلام قیمت لامپ کم مصرف هستند. در گذشته های نزدیک افراد مجبور به استفاده از لامپ های رشته ای پر مصرف و فلورسنت خطرناک بودند. اما خوشبختانه امروزه به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی، متخصصان توانسته اند به وسیله دیود های نور دهنده، لامپ های کم مصرف را با عمر بسیار طولانی تولید نمایند.

لامپ های کم مصرفی که توسط کمپانی های معتبر تولید می شوند دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. البته در نظر داشته باشید که لامپ های کم مصرف دارای انواع مختلفی هستند و قیمت هر کدام از آن ها نسبت به یکدیگر متفاوت است. نا گفته نماند که لامپ های کم مصرف نسبت به انواع دیگر چراغ ها دارای عمر طولانی و مصرف برق بسیار کم تری هستند؛ این امر سبب شده بسیاری از افراد خرید لامپ های پر مصرف را کنار گذاشته و به خرید لامپ های کم مصرف روی آورند. در ادامه با ما همراه باشید تا با قیمت لامپ کم مصرف و انواع آن بیشتر آشنا شوید.

 

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت لامپ کم مصرف
لامپ های کم مصرف دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام مناسب یک محیط هستند. متخصصان طبق توان مصرفی، لامپ های کم مصرف را دسته بندی می نمایند و قیمت آن ها تعیین می کنند. لامپ های کم مصرف از 5 وات الی 88 وات تولید می شوند. لازم به ذکر است که لامپ های کم مصرف 5 وات نسبت به دیگر لامپ ها از قیمت مناسب تری برخوردار است و بیشتر برای ساختمان های مسکونی و اتاق های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. نا گفته نماند که توان روشنایی لامپ های کم مصرف 328 لومن است.

یکی دیگر از عوامل بسیار مهمی که نقش بسزایی را در افزایش قیمت لامپ های کم مصرف ایفا می کند، رنگ است. به دلیل استفاده از دیود های نور دهنده بک لایت دار، متخصصان قادر هستند این نوع چراغ را در رنگ های مختلف طبق سلیقه مشتریان تولید نمایند. لامپ های رنگی کم مصرف همچون زرد، قرمز و آبی نسبت به لامپ های کم مصرف مهتابی و آفتابی دارای قیمت بالا تری هستند.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ کم مصرف, خرید لامپ کم مصرف, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 75 تاريخ : شنبه 23 ارديبهشت 1402 ساعت: 15:12

لامپ ها محصولات بسیار متنوعی هستند. از این رو و با توجه به تنوع این محصولات، نمونه بسیار مختلفی لیست قیمت لامپ نیز با توجه به فاکتورهای مختلفی در اختیار متقاضیان و خریداران لامپ قرار می گیرد که این لیست قیمت، بر اساس فاکتورهای مختلفی می تواند تعیین شود. با این حال، هر چقدر هم لیست قیمت های لامپ، متنوع و مختلف باشد، به صرفه بودن و یا به صرفه نبودن آن، کاملاً به مکانی بستگی دارد که شما خرید خود را از آنجا انجام می دهید. مثلاً کارخانه های تولید لامپ، یک لیست قیمت مخصوص خود کارخانه دارند؛ واسطه ها و نمایندگی های مجاز لامپ نیز می توانند یک لیست قیمت خاص خودشان را به مشتری ارائه کنند و فروشندگان جزئی نیز به مراتب از همین روال الگوبرداری می کنند و لیست قیمت برای لامپ های خودشان را به مشتری ارائه می دهند. 

روال ذکر شده با توجه به وجود واسطه ها و تعیین حاشیه سود هر کدام برای خودشان، یک امر بسیار رایج و معمولی است. چرا که طبیعتاً هر تامین کننده باید با توجه به شرایط خود، قیمت نهایی لامپ و محصول خود را اعلام نماید. اما این موضوع را نیز در نظر بگیرید که ارائه لیست قیمت لامپ، موضوعی است که با توجه به حاشیه سود در نظر گرفته شده برای هر واسطه و فروشنده، باید از یک سری تکامل استاندارد و مورد تایید صنف، پیروی کند. در ادامه به شرح اطلاعات بیشتر درباره لیست قیمت انواع لامپ خواهیم پرداخت.

عوامل موثر بر قیمت لامپ
خوب؛ حتماً می دانید که هر چقدر تنوع یک محصول زیادتر باشد، لیست قیمت ارائه شده برای آن نیز طولانی تر خواهد بود. عوامل موثر بر قیمت لامپ، شامل فاکتورهای زیادی می شوند که هر کدام به نوبه  خود یک عامل تعیین کننده قیمت برای محصول مورد نظر خواهند بود. به عنوان مثال، یکی از مهم ترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت لامپ، برند و کارخانه تولیدکننده لامپ است. به هر حال کارخانه های مختلفی وجود دارند که در زمینه طراحی و تولید انواع لامپ فعالیت می کنند. یادتان باشد که هر چقدر کیفیت کار یک کارخانه بالاتر باشد، به مراتب آن کارخانه معروف تر و محصول آن کارخانه مطرح تر خواهد بود. بنابراین طبیعی است که یک سری کارخانه ها به صورت یک برند معتبر در زمینه تولید لامپ کار کنند که این برند، صد در صد، تاثیر زیادی بر روی قیمت لامپ خواهد گذاشت. 

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : لیست قیمت لامپ هدایت گستر, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 74 تاريخ : پنجشنبه 21 ارديبهشت 1402 ساعت: 18:11

حتماً می دانید که هر چقدر تنوع یک محصول زیادتر باشد، لیست قیمت ارائه شده برای آن نیز طولانی تر خواهد بود. عوامل موثر بر قیمت لامپ، شامل فاکتورهای زیادی می شوند که هر کدام به نوبه  خود یک عامل تعیین کننده قیمت برای محصول مورد نظر خواهند بود. به عنوان مثال، یکی از مهم ترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت لامپ، برند و کارخانه تولیدکننده لامپ است. به هر حال کارخانه های مختلفی وجود دارند که در زمینه طراحی و تولید انواع لامپ فعالیت می کنند. یادتان باشد که هر چقدر کیفیت کار یک کارخانه بالاتر باشد، به مراتب آن کارخانه معروف تر و محصول آن کارخانه مطرح تر خواهد بود. بنابراین طبیعی است که یک سری کارخانه ها به صورت یک برند معتبر در زمینه تولید لامپ کار کنند که این برند، صد در صد، تاثیر زیادی بر روی قیمت لامپ خواهد گذاشت. 

مورد بعدی، نوع و مدل لامپ است. لامپ ها به اشکال مختلفی طراحی و تولید می شوند و علاوه بر طرح کلی لامپ و شکل آن، ویژگی های فنی آن نیز می تواند یکی از عوامل موثر بر قیمت لامپ باشد. در کنار این موارد، ولتاژ لامپ و توان تعیین شده برای آن نیز از عوامل تاثیرگذار بر قیمت لامپ هستند. فاکتورهایی که هر چقدر مقدار تعریف شده برای آن ها بیشتر باشد، قیمت لامپ نیز به همان نسبت بالاتر خواهد رفت. در کل باید خدمت تان عرض کنیم که ریز به ریز جزئیات و مشخصات فنی یک لامپ می تواند به صورت مستقیم و حتی غیر مستقیم بر روی قیمت نهایی تاثیرگذار باشد. شاید باورتان نشود اما مسئله ای مانند بسته بندی محصولی  مانند لامپ نیز می تواند تعریف کننده قیمت نهایی برای محصول باشد. 

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : لیست قیمت لامپ, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 76 تاريخ : دوشنبه 18 ارديبهشت 1402 ساعت: 23:54

نمایندگی لامپ ایران زمین، یکی از برترین و نامدار ترین شرکت های پخش لامپ و وسایل الکتریکی در بازار محسوب می شود و دارای طرفداران زیادی است. این شرکت با بیش از 30 سال سابقه طلایی، توانسته تمامی محصولات الکتریکی را اعم از لامپ که مهم ترین ملزومات الکتریکی محسوب می گردد را به بهترین شکل و با نازل ترین قیمت به دست مصرف کنندگان عزیز و گرامی بسپارد. نمایندگی ایران زمین دارای عاملیت نمایندگی های زیادی در تمامی شهر های کوچک و بزرگ ایران است و این امر موجب گشته تا طرفداران این شرکت، بتوانند تمامی محصولات ایران زمین را به بهترین شکل ممکن خریداری کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با نمایندگی لامپ ایران زمین بیشتر آشنا شوید.

 

محصولات نمایندگی لامپ ایران زمین
همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره شد، نمایندگی ایران زمین خود و کارکنان خود را موظف می داند که بهترین محصولات را با قیمتی بسیار مناسب به تولید برساند و به مصرف کنندگان ارائه دهد. البته فراموش نکنید که محصولات این شرکت در حجم و بسته بندی های کوچک و بزرگ به دست مشتریان عمده و خرده فروش، باتوجه به نیازشان می رسد. خوشبختانه شرکت هدایت گستر نیز یکی از نمایندگی های فعال ایران زمین محسوب می شود و تلاش می کند تا بتواند محصولات این شرکت را با قیمتی مقرون به صرفه، به دست مشتریان برساند.

لامپ
یکی از پرفروش ترین و پر مصرف ترین محصولاتی که توسط نمایندگی لامپ ایران زمین به مصرف کنندگان عرضه می گردد، لامپ است. در گذشته های نزدیک، این شرکت تنها در زمینه تولید لامپ های رشته ای و فلورسنتی فعالیت می نمود. اما خوشبختانه متخصصان ایران زمین قادر به تولید جدید ترین و مدرن ترین لامپ ها در انواع مختلف با کیفیتی عالی و قیمتی مقرون به صرفه هستند.

محصولات الکتریکی 
اگر محصولات الکتریکی با برند ایران زمین را در فروشگاه های لوازم الکترونیکی مشاهده کردید، حتما آن ها را خریداری کنید. نمایندگی لامپ ایران زمین، تنها در زمینه پخش لامپ فعالیت نمی کند؛ بلکه این شرکت قادر است تمامی محصولات الکتریکی اعم از پریز، کلید برق، کنتور، تابلو برق، فیوز های متنوع و کلید های مینیاتوری را به بهترین شکل ممکن به دست مصرف کنندگان برساند. ناگفته نماند که تمامی محصولات الکتریکی ایران زمین به دلیل کیفیت بالا، دارای ضمانت و گارانتی بی قید و شرط هستند.

انواع کابل
طبق نظر سنجی متخصصان و مهندسان برق، کابل هایی که با برند ایران زمین عرضه می شوند، از کیفیت و طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند. نمایندگی ایران زمین، در عرصه پخش برترین و خالص ترین کابل های مسی در کشور نیز فعالیت گسترده ای دارد و قادر به تامین کابل تمامی عمده و خرده فروشان و حتی ارگان های دولتی همچون مخابرات هستند. همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، محصولات الکتریکی ایران زمین در کشور حرف اول را می زنند. به همین دلیل پیشنهاد می شود اگر قصد خرید ملزومات الکتریکی یا سیستم روشنایی منزل را دارید، حتما برند ایران زمین را خریداری کنید.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی لامپ هدایت گستر, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 69 تاريخ : يکشنبه 17 ارديبهشت 1402 ساعت: 16:23

لامپ محصول بسیار حساسی است که ممکن است خیلی راحت، ضرر و خسارت مالی زیادی را به تولید کننده تحمیل نماید. به همین دلیل تمامی بخش ها و مرحله های مختلف تولید لامپ، مواردی هستند که می توانند بر روی تعریف ویژگی های تولید یک لامپ خوب تاثیر بگذارند. طبیعتاً یک تولیدی لامپ خوب، باید کیفیت محصول را در اولویت کار خود قرار دهد. یک لامپ اگر از کیفیت خوبی برخوردار نباشد، خیلی راحت می تواند آسیب ببیند و از بین برود. خصوصاً رعایت کیفیت در قیمت بدنه لامپ، از هر بخش دیگری مهم تر خواهد بود.  یک تولیدی خوب لامپ باید خدمات و سرویس های پس از فروش خوبی نیز برای مشتریان خود تعریف کند تا مشتری بتواند با خیال راحت و شرط ضمانت محصول تا یک محدوده زمانی مشخصی، خرید خود را از تولیدی لامپ انجام دهد. همین طور استفاده از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک نیز، یکی دیگر از اصول کار یک تولیدی خوب لامپ است. 

 

پخش لامپ از تولیدی
تمامی تولیدی ها، کار پخش عمده لامپ را خودشان یا توسط نمایندگی های معتبر انجام می دهند. این موضوع به صرفه ترین و بهترین کاری است که یک تولیدی لامپ می تواند برای گسترده تر کردن کار خود در قسمت های مختلف شهر و یا کشور خود انجام دهد. بسیاری از تولیدی های لامپ هم هستند که برای پخش لامپ از تولیدی و به ازای خریدی که مشتری از آن ها به صورت عمده انجام می دهد، یک سری امتیازات خاص را در نظر می گیرند. پخش لامپ از تولیدی و یا نمایندگی های آنها این امکان را فراهم می کند که تولید کننده مستقیماً بتواند با مشتری ارتباط بگیرد و طبیعتاً این ارتباط در طول زمان می تواند، عمیق تر و با کیفیت تر شود. 

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : تولیدی لامپ, کارخانه لامپ, هدایت گستر, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 59 تاريخ : شنبه 16 ارديبهشت 1402 ساعت: 15:37

اینکه بخواهیم درباره قیمت لامپ حبابی به صورت کاملاً دقیق صحبت کنیم، تلاش بی فایده ای را پیش خواهیم گرفت، چرا که قیمت لامپ های حبابی به صورت دقیق، به عوامل بسیار مختلفی بستگی دارد. یعنی ما هرگز نمی توانیم یک قیمت ثابت را به عنوان قیمت لامپ های حبابی در نظر بگیریم؛ چرا که این قیمت بر اساس فاکتورهای خاصی توسط صنف و یا خود کارخانه های تولید لامپ، تعیین می شود؛ و می تواند بر اثر نوسانات ارزی مختلف نیز، دائما در حال تغییر باشد. 

به طور کلی باید خدمت تان عرض کنیم که لامپ های حبابی انواع بسیار بسیار تنوعی دارند که هر کدام از این انواع نیز با توجه به ابعاد، شکل ظاهری، کاربرد، میزان توان و قدرت نوردهی و انعطاف مدل آن و حتی بسته بندی و برند تولید کننده لامپ، قیمت گذاری می شوند! می بینید؟! تغییر هر کدام از این موارد می تواند بر روی قیمت نهایی لامپ حبابی تاثیر بسیار زیادی بگذارد. بنابراین قیمت لامپ حبابی مجموعه ای از فاکتورهای متغیر و مختلف است که بر اساس شرایط بازار و برندها تعیین می گردد. 

یکی از مهم ترین نکاتی که بسیاری از افراد می بایست در هنگام خرید قطعات الکتریکی و روشنایی به آن توجه ویژه ای داشته باشند، قیمت لامپ حبابی است. در دنیای مدرن امروزی، لامپ های حبابی جایگزین بسیار مناسب و خوبی برای لامپ های رشته ای پر مصرف و فلورسنتی خطرناک شده اند. لامپ های حبابی نسبت به دیگر چراغ ها از قیمت مناسب تر، کیفیت بالا تر و طول عمری بیشتر برخوردار هستند. این امر سبب شده تا بسیاری از افراد بجای خرید لامپ های گران قیمت پر مصرف، به خرید لامپ های حبابی روی آورند.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ حبابی, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 89 تاريخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1402 ساعت: 15:23